Osnovna škola Glina od prosinca, 2023. do studenog, 2025. sudjelovat će u Erasmus+ projektu "CogniQuest". U ovom projektu škola će surađivati s još 4 europska partnera iz Belgije, Francuske, Grčke i Poljske.
Posljednjih nekoliko godina nastavna praksa sve je više utemeljena na obrazovnim istraživanjima. Kao rezultat toga, učitelji i drugi obrazovni stručnjaci imaju pristup sve većem broju dokaza i istraživanja o tome što funkcionira u školama i što može pomoći njihovim učenicima u učenju bez obzira moraju li se nositi s poteškoćama u učenju ili ne. Ipak, jedno važno područje učenja još uvijek nedovoljno koriste učitelji i učenici: metakogniciju.
Metakognicija se odnosi na sposobnost promišljanja i praćenja nečijeg procesa učenja. To uključuje svijest o tome što netko zna i ne zna te postavljanje ciljeva i odabir odgovarajućih strategija za njihovo postizanje. Metakognitivne vještine ključne su za obrazovanje zbog svoje važnosti u procesu učenja. Metakognicija je temeljni element kritičkog mišljenja, ključan za učenje komponenti. Metakognitivne vještine tako podržavaju razvoj ključnih kompetencija te su jedna od tri vrste ključnih vještina za budućnost.
Istraživanja pokazuju da kada se metakognitivne vještine učinkovito podučavaju u učionici, one pozitivno utječu na postignuća učenika. Podučavanje metakognicije u učionici ima mnoge prednosti. Prvo, može pomoći učenicima da postanu samostalniji. Kada su učenici svjesni kako najbolje uče i imaju strategije za praćenje svog učenja, mogu lakše preuzeti kontrolu nad svojim procesom učenja. Kroz metakognitivne vještine učenici su osnaženi da budu aktivni kreatori svog učenja. Također, pokazalo se da metakognitivne strategije mogu poboljšati akademski uspjeh u raznim predmetima te će biti neophodne za postizanje uspjeha kasnije u životu.
Partneri na projektu:
Logo projekta:
Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Education and Culture Executive Agency (EACEA). Neither the European Union nor EACEA can be held responsible for them.
TPM u Belgiji
U sklopu programa Erasmus+ KA220 projekta CogniQuest održan je drugi transnacionalni projektni sastanak partnera od 25. do 27. rujna 2024. u Monsu, Belgija. Na sastanku su sudjelovali ravnatelj škole Zoran Kirinić i učiteljice Vesna Netoušek i Diana Cestarić. Na sastanku se razgovaralo o provedenim aktivnostima te su se planirali detalji provedbe projekta kao i projektne aktivnosti u narednom periodu.
:: opširnije ::
TPM u Francuskoj
U sklopu programa Erasmus+ KA220 projekta CogniQuest održan je prvi transnacionalni projektni sastanak partnera od 18. do 21. ožujka 2024. Na sastanku su sudjelovali ravnatelj škole Zoran Kirinić i učiteljica likovne kulture Diana Cestarić gdje su dogovoreni svi detalji provedbe projekta kao i projektne aktivnosti tijekom prve projektne godine.
:: opširnije ::
Informativni letak
Za potrebe diseminacije projekta i upoznavanje učenika i učitelja neše škole, roditelja i lokalne zajednice s projektom, izrađen je informativni letak o projektu sa svim važnim informacijama o ciljevima projekta, partnerima, projektnim aktivnostima i ostalim značajnim informacijama vezanim za provedbu projekta.
Informativni letak vidi u prilogu.
:: opširnije ::
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |