preskoči na sadržaj
Shaping TechnoKids by Engaging Mind

 

Osnovna škola Glina od rujna, 2020 do kolovoza, 2022 sudjelovat će u Erasmus+ projektu "Shaping TechnoKids by Engaging Minds". U ovom projektu škola će surađivati s još 5 europskih škola iz Irske, Islanda, Poljske, Španjolske i Velike Britanije.

Erasmus+ KA229 Shaping TechnoKids by Engaging Minds je školsko partnerstvo koje za cilj ima suradnju za inovacije i razmjenu dobrih praksi između različitih europskih škola tijekom dvije godine. Osnovni cilj ovog projekta je da partnerske škole osjete poboljšanje IKT vještina kod učenika kroz provedbu STEM aktivnosti i da se pruži prilika za integrirano i suradničko učenje kako bismo osigurali svim učenicima uključenim u projekt razvoj njihovih sposobnosti na svim razinama. Projekt pruža mogućnost uključivanja učenika od 11 do 12 godina iz različitih zemalja koji će raditi kao tim. Tijekom školske godine u školi će se organizirati veliki broj projektnih aktivnosti za učenike 5. i 6. razreda.

STEM aktivnosti sjajno angažiraju učenike, potiču ih na razmišljanje i zaključivanje i nadahnjuju i učenike i učitelje da ostvare postavljene ciljeve. Učenike treba uključiti u praktični rad kako bi stekli znanja koja su primjenjiva u svakodnevnom životu, a budući da je STEM usmjeren na učenika koristeći principe utemeljene na istraživanju, ostvarit ćemo da naši učenici preuzmu glavnu ulogu u organizaciji i provedbi procesa svog učenja. Sa STEM-om učimo i razvijamo vještine onakve kakve će se koristi i koje će biti primjenjive u stvarnom svijetu i u svakodnevnom životu.

Tehnološki napredak koji je iz dana u dan sve prisutniji i veći dovodi do toga da svaki aspekt našeg života doživljava neku vrstu revolucije. Da bi napredovali u digitalnoj eri, ljudi trebaju razumjeti kako učinkovito koristiti razne tehnologije za stjecanje znanja, analizu podataka, komunikaciju i stvaranje informacija. U današnjem svijetu nema sumnje da IKT mogu poboljšati obrazovanje, a integracija tehnoloških alata i resursa u školskim kurikulumima povezana je s poboljšanjima u angažmanu učenika u nastavnom procesu, te razumijevanjem znanja o sadržajima i primjeni vještina. Ovaj projekt ima za cilj uklopiti IKT u naše školske sadržaje koristeći učenje temeljeno na projektima kroz STEM aktivnosti. Ovaj pristup čini učenje puno smislenijim za učenike i olakšava ga.

Korištenje IKT-a u svakodnevnom nastavnom procesu i primjena STEM principa transformira školu i obrazovanje iz samo mjesta na kojem se proces učenja odvija u stanje uma u kojem je njihova primjena sastavni dio tog procesa. Učitelji koji koriste digitalnu tehnologiju i STEM principe uspostavljaju stvarne životne veze između učenika i procesa stjecanja znanja. Škola postaje stanje duha, a ne mjesto učenja. U školi se ne radi o pukom odlasku u zgradu već o iskustvu stjecanja znanja. Uz IKT i STEM uvijek rastemo, uvijek eksperimentiramo, uvijek razmišljamo i uvijek idemo naprijed.

Cilj ovog projekta bit će zajednička suradnja svih partnerskih škola kako bi tijekom trajanja projekta proveli projektne aktivnosti koje trebaju povećati opću razinu znanja učenika, a posebno sposobnosti i vještine čitanja, matematike, znanosti, tehnologije i poduzetništva kroz poticanje zajedničkog rada i suradnje na rješavanju problema u grupnim aktivnostima i okruženju. Korištenje programa "hands on" u osnovnim škole kao sredstvo za poboljšanje školskog uspjeha kod učenika pokazat će se izvrsnim načinom pomoći u procesu obrazovanja. Djeca trebaju snažne IKT vještine kako bi mogla ispuniti zahtjeve tehnoloških društava koja se brzo mijenjaju i razvijaju. Smatramo da ovaj projekt djeci pruža brojne mogućnosti da ne samo podijele svoje vještine koje već imaju u pogledu IKT-a, već također da poboljšaju svoju sposobnost globalne komunikacije.

Ovim školskim partnerstvom također želimo postići da učenici i učitelji steknu znanja o zemljama koje nas okružuju, ali i o svim temama kojima se projekt bavi, da osvijeste učenje kroz proces komunikacije i razmjene vještine i znanja s vršnjacima. Tijekom dvije godine provedbe projekta provest će se aktivnosti upoznavanja sa školskim sustavima zemalja partnera, kao i otkrivanje kulturnih i prirodnih ljepota gradova i država zemalja s kojima surađujemo.

 

 

Partneri na projektu:

  1. Velika Britanija, St. Brigid's Primary School, Belfast;
  2. Irska, St Dominic's National School, Dublin;
  3. Island, Grandaskoli, Reykjavik;
  4. Poljska, Szkola Podstawowa nr 2 im sw Wojciecha, Krakow;
  5. Španjolska, CEIP Victoria Díez, Hornachuelos

 

Logo projekta:

This project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only of author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.

vijesti
e-Dnevnik

Natjecanje Dabar


Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Školska dokumentacija

Korisni linkovi
Obrazovanje
 • MZO
 • AZOO
 • Portal škola
 • CARNet blog
 • Zbornica

Grad Glina

Zabavno i poučno


Anketa
Koliko često učiš?









preskoči na navigaciju