preskoči na sadržaj
 

Osnovna škola Glina od rujna, 2022. do svibnja, 2025. sudjelovat će u Erasmus+ projektu "Open: Wide Minds will Find Eco Virtual STEAM Solutions towards Climate change! (Wi-Mi)". U ovom projektu škola će surađivati s još 5 europskih partnera iz Rumunjske, Bugarske, Turske, Austrije i Portugala.

Klimatske promjene su globalni problem koji planet zagrijava zbog rastuće razine emisije stakleničkih plinova uzrokovanih ljudskim djelovanjem. Ako se ovaj trend nastavi, vjerojatno će uslijediti doista katastrofalne posljedice od porasta razine mora do smanjene dostupnosti vode, do povećanja toplinskih valova i požara. Zato EU ima za cilj biti klimatski neutralna do 2050. godine - ekonomija s nultom emisijom stakleničkih plinova. Ovaj je cilj u središtu Europskog zelenog dogovora i u skladu s predanošću EU globalnoj klimatskoj akciji prema Pariškom sporazumu. Klimatske promjene jedna su od najznačajnijih tema koja čeka prava rješenja. U sklopu sustava obrazovanja nužno je napraviti korake podučavajući naše učenike klimatskoj pismenosti, razumijevanju kako ljudske aktivnosti utječu na okoliš i kako te promjene zauzvrat imaju izravan utjecaj na naše društvo. Ako to uspijemo, naši učenici će biti aktivni sudionici i pokretači promjena u svojim lokalnim zajednicama.

Osim toga, izgradnja klimatske pismenosti koja se temelji na djelovanju može pripremiti učenike za njihovu ulogu građana i donositelja odluka kako bi se mogli prilagoditi i ublažiti učinke globalnih klimatskih promjena. To bi trebalo započeti djelotvornim obrazovanjem o klimatskim promjenama koje bi trebale uključivati mogućnosti kako bi se učenici angažirali kognitivno, emocionalno i bihevioralno. To se može postići praćenjem promjena u našem okolišu tijekom vremena, stvarnim uvidom na utjecaj klimatskih promjena iz prve ruke i kvalitetnim projektima pronalazeći rješenja za postojeće probleme. Kroz projekte unutar lokalne zajednice učenici mogu koristiti podatke koje prikupe da zaštite ono što vole kako bi informirali svoju lokalnu zajednicu o mogućim rješenjima za lokalne ekološke probleme.

Ciljevi projekta:
● pružanje okruženja za virtualno učenje i suradnju poput onih svojstvenih radu u grupi vršnjaka i malim grupama aktivnosti tako da učenici vide različite točke gledišta;
● navesti učenike da shvate važnost online suradnje, komunikacije i timskog rada;
● navesti učenike da imaju različite perspektive i mišljenja o novom radnom okruženju;
● proizvesti održive LTT materijale koji su povezani sa postojećim školskim predmetima;
● jačati učitelje u podučavanju znanja i vještina za budućnost;
● uključiti učenike u znanstvene prakse kao što su provođenje istraživanja, klasificiranje, mjerenje, predviđanje, sustavi razmišljanje i kritičko razmišljanje pri izgradnju znanja o klimatskim promjenama;
● navesti učenike da identificiraju učinke klimatskih promjena u njihovim gradovima i zemljama, dopuštajući da grade osobne veze sa svojim okruženjem i izvan svog okruženja;
● promicati održivi, klimatski otporni i pametni razvoj

Većina projektnih aktivnosti bit će odrađena putem internet stranice, bloga projekta, kao i putem europske platforme Etwinning. Ovim školskim partnerstvom želimo se maknuti od tradicionalne učionice i načina poučavanja kako bismo učili bolje i na drugačiji način, posebno korištenjem novih tehnologija. Provođenje projektnih aktivnosti u većem broju razreda u školi povećat će želju i interes učenika i učitelja za sudjelovanjem u ovakvim projektima te se nadamo se da će provođenje ovog projekta također biti simbol snažnih i trajnih prijateljstava za sve njegove sudionike.

 

 

Partneri na projektu:

  1. Rumunjska, Scoala Gimnaziala Mihai Eminescu, Alexandria;
  2. Bugarska, Osnovno uchilishte Hristo Smirnenski, Rakovski;
  3. Turska, Avrasya Enstitüsü Araştırma ve Geliştirme Limited Şirketi, Eskişehir;
  4. Austrija, Education and Social Innovation Centre of Austria - ESICA, Beč;
  5. Portugal, Agrupamento de escolas de Barcelos, Barcelos

 

Logo projekta:

This project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only of author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.

 

vijesti

TPM u Austriji

U sklopu programa Erasmus+ KA220 projekta Open: Wide Minds will Find Eco Virtual STEAM Solutions towards Climate change! (Wi-Mi) održan je drugi transnacionalni projektni sastanak partnera od 08. do 11. listopada 2023. Na sastanku su sudjelovali ravnatelj škole Zoran Kirinić i učiteljice Vesna Netoušek i Diana Cestarić gdje su dogovoreni svi detalji daljnje provedbe projekta kao i projektne aktivnosti tijekom druge projektne godine.

  :: opširnije :: 


objavio: Zoran Kirinić  datum: 5. 11. 2023. 11:52
» Arhiva naših vijesti    
 


e-Dnevnik

Natjecanje Dabar


Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Školska dokumentacija

Korisni linkovi
Obrazovanje
 • MZO
 • AZOO
 • Portal škola
 • CARNet blog
 • Zbornica

Grad Glina

Zabavno i poučno


Anketa
Koliko često učiš?









preskoči na navigaciju